Sunday, May 13, 2007

Bedankt!

Zoals er tijdens acteursregie al aangehaald werd: "de workshops stoppen nooit", en daar ben ik zeker niet rouwig om. Het "officiële" schooljaar is nu afgesloten met een gigantische knaller van formaat en ik denk dat iedereen er met geweldig volle teugen van genoten heeft.

Persoonlijk had ik zelfs niet eens door dat het hier om een "les/workshop" ging, maar eerder om een vrijwilligersinitiatief waarin iedereen supergemotitiveerd en met volle zin aan bezig was.

Alle groepjes werkten nauw samen, maar om dan toch even persoonlijk te beginnen: ik vond het echt waar oprecht schitterend om met jullie (de ritscaravanners) de laatste dagen van het schooljaar door te brengen. Ongelooflijk hoe goed wij allemaal hebben kunnen samenwerken, samen creëren, samenzitten en samen hebben kunnen pitchen. Ik zal jullie echt missen nu dat de harde soloweken aanbreken en zal nog vaak aan jullie denken terwijl we allemaal hard op onze acteurs staan te zwoegen als alles in het honderd dreigt te lopen(ze kunnen niet allemaal zo goed zijn als mister Lybaert ;).

Kort samengevat:
Nele, Bram, Aïda, Toon, Nele, Carolien, en eigenlijk ook alle anderen BEDANKT!

lieve groeten,

Thomas

No comments: