Wednesday, May 2, 2007

De producer spreekt!

Als producer van het fantastische cultuurprogramma die op zoek gaat wat de ritscultuur precies omvat is het mijn taak een lijst op te stellen van welk materiaal wij nodig zullen hebben. Bij deze;

- 2 camera's (één om te filmen en één om in te laden --> tijd winnen), één hebben we al nodig donderdag en vrijdag voor de
voorbereidingen
- computer met montage programma
- 1 microfoon voor de interviewer
- kleine aula
- degelijke projector en projectiescherm (ik denk dat dit wel aanwezig is in de kleine aula)

Ik denk dat dit het voornaamste is, moest ik dingen vergeten zijn, aarzel dan niet mij er attent op te maken!

2 comments:

Groep 2C said...

ik dnek dat ze zo een inlaad machientje hebben voor dv tapes
ze hadden da toch tijdens de ws docu

Groep 2C said...

Ik denk dat 1 camera ook wel zal volstaan, al is 2 natuurlijk een handige luxe.